Direktlänk till inlägg 18 januari 2014

Det känns....

Av Måna - 18 januari 2014 11:09

Så jävla TOMT!!!
Förvirring och tankar.
Hästarna är dävna och nedstämda...och jag vet varken ut eller in just nu.
Den dagliga morgon hälsningen från Manne...Nu är det tyst när man öppnar dörren till stallet.Ingen av damerna säger ett ord...!
Har flyttat över Leotine till Mannen Box-hon vill inte stå där:-/
Jag trodde hon skulle bli glad över att få en större Box...Nej!
Och hon som varit så renlig...beter sig som en gödsel spridare!!!
Så...vet inte om jag ska göra ett försök att byta plats på Lollo och Leotine...eller så får Leotine bara flytta tillbaka till sin Box igen.Men då tror jag nog att Formosa blir ännu mera stressad...
Och vad gör jag med alla hans saker?!Alla täcken?sadel och träns...
Suck!!!

Inte ett spår av Simba heller;-(
Han kommer inte komma hem igen...

På morgonen har jag varit ned till Fjugesta och handlat.
Nu ekar det inte fullt så mycket i kylskåpet.
Rally-Kalle som far förbi här dagligen i hög hastighet,hade parkerat låååångt ned i ett dike här borta...Kanske dom kan sänka sin hastighet hädan efter,ja,OM dom får upp bilen därifrån vill säga;-)
Hoppas ingen skadat sig bara!

Joel är inte bättre i sin förkylning heller;-( Tycker så synd om honom.
Lina hostar fortfarande om nätterna;-(
Men pigg och bråkstake om dagarna!!!

Jag behöver uppmuntras!Behöver få skratta lite granna.
Behöver verkligen det!

Ingen bra start på året 2014.
Det kan väl bara bli bättre va???eller???

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Måna - 20 augusti 2023 08:51

Igår firade vi här hemma. I veckan fick jag godkänd F-skatt, så nu har jag min enskilda firma! Blev lite nervös faktiskt? nu då lixom? Vad händer nu? Det är ju ganska stort ändå. Även om jag har svårt att lägga utrymmet åt sidan så måste jag gö...

Av Måna - 12 augusti 2023 18:59


Äntligen välbehövlig SOL! Varmt och skönt här nere hela dagen. Passade även ypperligt bra eftersom vi rev tältet idag och satte upp det lilla tältet. Det var större än jag förväntat mig? så bara på plus. Så mesta delen av dagen har gått åt att p...

Av Måna - 8 augusti 2023 16:24

Hade lovat ungarna att vi idag skulle åka till Marieberg. Jag kan bara erkänna att jag hatar det. Jag är inte alls imponerad av det stället längre? tycker mest att det är krimskrams. En gång i tiden var Marieberg bra. Sen det där med att handla k...

Av Måna - 1 augusti 2023 20:52

Vi packade ihop och åkte hemåt, jag och J, i onsdags. Han hade hemlängtan och jag hade sagt att det var han som bestämde när vi skulle åka hem! Väl hemma efter dryga 3 veckor borta väntar en hel del tvätt,en hel del avsaknad av mat i kylskåpet och ...

Av Måna - 25 juli 2023 10:28


Vi stannar en dag till? och kanske ännu flera dagar? vi får se helt enkelt. Idag kommer J?s kompis hit så det lovar upp lite granna för honom. Dom har gått om varandra lite granna i sommar-tyvärr! Hon har varit här när vi inte har varit här och vis...

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Skapa flashcards