Alla inlägg den 5 januari 2017

Av Måna - 5 januari 2017 21:48

Jag lovar...att jag inom kort kommer frysa röven av mig:-O
Varför måste det alltid vara så extremt?eller jag menar,varför kan det inte successiv bli kallare?

Hitler morsan tvingade ut sina barn i kylan...
Asså...det var ju inte SÅ kallt innan lunch;-) Dom kom dock in efter 20 minuter och slogs sedan efter 10 minuter!!!!Gaaaah!!!
Efter maten lassade Stefan upp en snöhög och då gick Lina ut igen...och faktiskt grejade,lekte och byggde hon där ute bra länge:-)
Joel vägrade gå ut.

Nu är det för sjutton 18 minus ute...jösses...jag ber om varmare imorgon!
Inte ens Elsa och Nicki vill gå ut:-O Tassarna fryser ju för dom:-/

3 månader innan man kan räkna med plusgrader....bara 3 månader!!!:-/

I förrgår beställde jag bäddmadrasser till husvagnen:-)
Jag insåg ju att den jag sytt inte passar till nya vagnen...Och inte heller passar dom madrasser som jag köpte till ungarnas sängar:-(
Och eftersom det är snea hörn på samtliga madrasser-orkar jag inte köpa nya,mäta och klippa för att sy ihop.
Och det blir inte 100% bra...
Hittade en sida på nätet,och priset för en mått anpassad bäddmadrass,var knappt mer än vad det kostar och köpa en för att sy om!
En otroligt trevlig herre som skulle sy ihop 4 madrasser,2 små och 2 stora,på bara någon vecka:-)
Sen bestämde vi att jag skulle åka själv och hämta dom-eftersom frakten var så dyr:-)
Blir ju kanoners det där;-)

Och eftersom vi är inne på ett nytt år-har jag ju tillåtelse för EN Ullareds resa;-)
Kanske lägger den lite längre in i april detta år...påsken är ju rätt tidig och om vädret vill sig ställer vi upp husvagnen då:-)

Nu är det snart dags att anta sängen:-)

Varför har ingen toalettpappers tillverkare kommit på detta?
Tycker ständigt jag sitter och ylar efter papper i det här huset....

Idag åkte ALL jul UT!!!!YES!!!Äntligen är den undan städad och allt återgått till det normala igen;-)

SORRY...men jag måste tjata och gnata;-)
För vi längtar...ganska mycket...:-)

För att jag har sjukt mycket kläder på mig:-D

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Skapa flashcards