Alla inlägg den 29 juni 2017

Av Måna - 29 juni 2017 22:41

Igår blev jag påmind om att jag inte varit här på en månad nu...!
Jag vet.

Bloggen har under alla år varit mitt "andhål"...där jag alltid kunnat få ur mig saker.En ventilations källa typ...Även om det inte alltid händer så mycket,har det alltid varit så skönt att vända sig hit.
Men detta förändrades.
Blev mer som en annons som någon synade i detalj.
Saker jag skrivit,rätt oviktiga egentligen,kunde jag få kastat i ansiktet-lång tid i efterhand?!Obetydliga ting...
Jag ledsnade.Jag lever starkt efter teorin att man ALDRIG ska anta saker.Men det blev så.Och jag ogillar när någon "lägger sig i mitt liv".
Man har alltid en chans att fråga,innan man drar egna slutsatser...
Bloggen blev bara som en belastning.
Att kanske sitta och fundera på vad jag kunde skriva,eller om det lät rätt...eller såg bra ut.För att undvika missförstånd...!
Det kändes inte bra,inte alls!

Och...
Denna bloggsida,har inte en endaste gång uppdaterat sin app.Den kommer krascha för mig...får felmeddelande var gång jag loggar in,att den inte kommer att fungera.
Jag har mailat supporten om detta,men får inget svar.Riktigt dåligt måste jag säga.
Utan app...blir det inget bloggande.Och appen har heller inte fått någon uppdatering!

Och jag har bestämt mig att jag nu lägger ned bloggen.
Kanske för en tid,kanske för alltid?!Jag vet inte...?!
Men när det finns noll motivation till detta...varför hålla på?!
Och kanske...att jag bestämmer mig för att jag vill igen sen,och kanske då startar något nytt(om appen inte då blivit uppdaterad)
Jag fortsätter hänga på instagram som vanligt under: Scaniatrollet :-)
Där jag även själv får bestämma vilka jag vill dela mitt liv med. Häng gärna med mig där:-)
Jag nöjer mig med det,tills vidare.

Sist jag var här,skrev jag om Leotine som blivit sjuk.
Vi förlorade henne;-( Tre dagar senare galopperade hon vidare på dom evigt gröna ängarna,förhoppningsvis tillsammans med Lollo <3
Det kändes så förbannat jävla jobbigt,att jag övervägde att sluta nu med hästar och allt vad det hör till!!!!
Men...dom ger mig såå mycket i livet,att det bara var att andas ett djup andetag och bita ihop,tills DEN känslan lagt sig igen:-)

Och med dom orden skriva,önskar jag en grym och härlig sommar!!!:-)
Själv ska jag njuta av sommarlovet,härliga sovmornar,Öland och husvagnen,Goa vänner och planering av husbygget:-)

Fina Leotine <3

Vårt paradis <3 Bland dom bästa ställena på jorden!!!

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Skapa flashcards