Alla inlägg den 7 december 2017

Av Måna - 7 december 2017 15:00

Vi försöker överleva i det kaos som råder här bland flyttkartonger,containrar,byggkoja,snickare,rörmok
are och jag vet inte allt...och lite till!!!

Idag fick jag smått panik!
Rörmokare som sågade av rör,kastade ut element genom ett fönster.Det brakar av material i containern...
5 okända människor som går bananas i huset:-O
Jag lämnade kaoset och åkte å handlade istället.
Det blir värre.
Det blir mycket värre än detta!!!
Bara att vänja sig.Andas djupt.

?Allt som har en bra början,har ett bra slut...?
Och än är det inte slut:-)

Intar dagens fjärde mugg kaffe och blundar en stund;-)
Innan jag tar fram några flyttkartonger och packar,lite till och lite till...och lite lite till och mera....!!!

From the inside....!

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Skapa flashcards