Direktlänk till inlägg 21 februari 2019

Torsdag

Av Måna - 21 februari 2019 15:11

Nix pix,ingen träning vare sig igår eller idag.Hälen
Jag önskade såååå mycket att den bara kunde sluta trassla så förbannat,vad mycket lättare allt skulle vara då.

Idag hade jag lovat mina barn att åka till m-berg.
Lina fick presentkort när hon fyllde och även Joel hade ett.
Och sen var det ju läge att besöka eko:- som hade öppning igår:-)
Vi åkte.
När jag fick syn på eko:- parkeringen svor jag(mer än vad jag gjorde över vädret imorse)och vi beslutade att börja med m-berg.
Lina shoppade loss.Joel var väl måttligt intresserad-men handlade lite även han.
Man ser att barnen typ växer ifrån en.Dom kläder Lina handlade-hade jag aldrig gått in och handlat åt henne....
Men javisst....det är ju så som det ska vara!Men när man ser detta-känner man sig gammal!!!!
Jag hittade 2 par nya jeans på H&M,fatta vad glad jag blev:-)
Min stretch jeans sitter säckigt i röven och över låren nu-som sagt förut!
Dessa var heeeelt perfekta!!!!!Ett par blåa och ett par svarta!Skit kul!

Dom bestämde även att jag skulle bjuda på mat på McDonalds.
Det är lite konstigt...för mina barn har aldrig varit särskilt förtjusta i vare sig McDonalds eller pizza man köper(iof vägrar dom hemmagjord pizza)
Men idag blev det så.Jag tog en kaffe och dom åt mat:-)
Hur ofta händer det att jag och barnen är på m-berg tillsammans UTAN att tjafsa???!!!Helt perfekt,jag var så stolt över dom idag-å DET måste ju belönas!

Vi parkerade bilen bakom jula och gick över till eko:- och det var kaos!!!Värre än Ullared.folk ÖVERALLT!
Men ungarna fick med sig det dom ville ha och jag hann i farten få med mig disktrasor,kaffefilter,lampskärmar,1 chokladkaka och en redbull(!)
En redbull tyckte jag allt att jag var förtjänt av idag;-) EN!

Jag hade velat springa in och kika Åhléns outlet oxå-men jag tar det någon dag nästa vecka:-)
Då är det garanterat mycket lugnare oxå och jag kan gå in på eko:- och kika i lugn och ro!Hann ju se att det fanns en del prydnadssaker som skulle passa här hemma;-)

Nu är det en liten stunds lugn och ro innan stallet igen.
Mina fötter är DÖDA!Och jag kommer inte komma ut på min runda på flera dagar känns det som;-( Måste försöka vila foten mera.
Imorgon taggar vi fredag och sen är det sluttampen på detta sportlov-och jag tycker då vi går med ganska stora kliv mot våren:-)

Lina läste för mig och Elsa igår kväll,det slutade inte bättre än att vi två somnade!HAHAHA!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Måna - 20 augusti 2023 08:51

Igår firade vi här hemma. I veckan fick jag godkänd F-skatt, så nu har jag min enskilda firma! Blev lite nervös faktiskt? nu då lixom? Vad händer nu? Det är ju ganska stort ändå. Även om jag har svårt att lägga utrymmet åt sidan så måste jag gö...

Av Måna - 12 augusti 2023 18:59


Äntligen välbehövlig SOL! Varmt och skönt här nere hela dagen. Passade även ypperligt bra eftersom vi rev tältet idag och satte upp det lilla tältet. Det var större än jag förväntat mig? så bara på plus. Så mesta delen av dagen har gått åt att p...

Av Måna - 8 augusti 2023 16:24

Hade lovat ungarna att vi idag skulle åka till Marieberg. Jag kan bara erkänna att jag hatar det. Jag är inte alls imponerad av det stället längre? tycker mest att det är krimskrams. En gång i tiden var Marieberg bra. Sen det där med att handla k...

Av Måna - 1 augusti 2023 20:52

Vi packade ihop och åkte hemåt, jag och J, i onsdags. Han hade hemlängtan och jag hade sagt att det var han som bestämde när vi skulle åka hem! Väl hemma efter dryga 3 veckor borta väntar en hel del tvätt,en hel del avsaknad av mat i kylskåpet och ...

Av Måna - 25 juli 2023 10:28


Vi stannar en dag till? och kanske ännu flera dagar? vi får se helt enkelt. Idag kommer J?s kompis hit så det lovar upp lite granna för honom. Dom har gått om varandra lite granna i sommar-tyvärr! Hon har varit här när vi inte har varit här och vis...

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards