Direktlänk till inlägg 13 april 2019

Lördag

Av Måna - 13 april 2019 10:50

Okey...jag näthandlade maten.
Började först med Ica maxi eurostop.Där kunde jag inte köpa sparris.Det fanns inte?!Men jag tänkte:Jag springer väl in och köper sparris på Ica i Fjugesta då:-)
Sen kunde jag inte handla vanlig mellanmjölk?!Nope...eco eller laktosfri var alternativet.Såååå....när jag ändå handlar sparris,får jag väl ta med mig lite mjölk oxå!
Sen var det samma sak med gräddfilen...eco eller laktosfri?!Mmm...jag tog en eco då!
Stinas kyckling gick inte heller att handla,och när jag INTE kunde handla prinskorv-rann bägaren över och jag kastade ALLT i min varukorg och lämnade sidan.
Varg ju ganska mycket varit som jag skulle bli tvungen att springa in i Fjugesta och handla...

Så jag surfade mig till Ica maxi Kumla och började om min shopping där!
Ingen sparris....ingen mjölk...
Det blev ingen shopping på maxi Kumla heller!!!!
Och nu har mitt irritations humör slagit till med råge!

Willys.
Willys Marieberg hade ALLT jag skulle ha,till å med SPARRIS!!!!!
Så fick det bli!Nätshoppade maten på Willys-glad och nöjd hämtade jag upp min färdig packade vagn igår strax efter 12!
Yiiiha!!!

När jag var på m-bergs området sprang jag in på jula och handlade ?big fots? strumpor till gubben!Mmm...dom hade bara i stl 41-45...så jag hoppas att dom krymper lite i tumlaren;-)Annars får han vara nöjd med sina knästrumpor!hahaha!

Jag sprang även in på eko.
Det var så sjukt länge sedan jag åt godis.Så jag bestämde mig för att plocka ihop en påse.Sagt och gjort!En stor härlig godispåse med bara mina favoriter,endast till mig!!!
Hoppade in i bilen och letade reda på en ljuv och seg colaflaska och kasta in i munnen.
Och yepp,naturligtvis går en liten bit ur en tand åt helvete!!!
Blir man trött eller blir man trött???
Den var iaf god...

Idag blir det lite husvagns fix tror jag!
Men ska först hoppa in i duschen och sedan skjutsa Lina på bowling kalas!
Jag hade tydligen glömt att säga det till henne....att det var bowling...ooops!!!!
Så hon blidde lite arg på mig när hon kom ned i sin nya blåa långklänning!
Så det kan bli;-)

Fredags vinet smakade gott,även med en trasig tand;-) (har inte hittat VILKEN tand det är än bara...)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Måna - 20 augusti 2023 08:51

Igår firade vi här hemma. I veckan fick jag godkänd F-skatt, så nu har jag min enskilda firma! Blev lite nervös faktiskt? nu då lixom? Vad händer nu? Det är ju ganska stort ändå. Även om jag har svårt att lägga utrymmet åt sidan så måste jag gö...

Av Måna - 12 augusti 2023 18:59


Äntligen välbehövlig SOL! Varmt och skönt här nere hela dagen. Passade även ypperligt bra eftersom vi rev tältet idag och satte upp det lilla tältet. Det var större än jag förväntat mig? så bara på plus. Så mesta delen av dagen har gått åt att p...

Av Måna - 8 augusti 2023 16:24

Hade lovat ungarna att vi idag skulle åka till Marieberg. Jag kan bara erkänna att jag hatar det. Jag är inte alls imponerad av det stället längre? tycker mest att det är krimskrams. En gång i tiden var Marieberg bra. Sen det där med att handla k...

Av Måna - 1 augusti 2023 20:52

Vi packade ihop och åkte hemåt, jag och J, i onsdags. Han hade hemlängtan och jag hade sagt att det var han som bestämde när vi skulle åka hem! Väl hemma efter dryga 3 veckor borta väntar en hel del tvätt,en hel del avsaknad av mat i kylskåpet och ...

Av Måna - 25 juli 2023 10:28


Vi stannar en dag till? och kanske ännu flera dagar? vi får se helt enkelt. Idag kommer J?s kompis hit så det lovar upp lite granna för honom. Dom har gått om varandra lite granna i sommar-tyvärr! Hon har varit här när vi inte har varit här och vis...

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards