Direktlänk till inlägg 13 februari 2013

Vill bara skrika...

Av Måna - 13 februari 2013 00:34

Skrika
Slå sönder saker
Sparka i en vägg
Gråta

Joel har skrikit konstant sedan 20:15...skrikit och haft ont;-(
Ryggen brinner,huvudet bultar och han skriker...
Snöjouren ringer ut Stefan...
Jamen...hejdå...
Ville skrika åt honom oxå,be han fara och flyga-ta sin jävla lastmaskin och dra!!!!
Men nej-klart jag inte skrek på honom,inte hans fel att det snöar,inte hans fel att dom ringer ut just ikväll...just ikväll efter att hans fru haft en helvetisk dag,en fruktansvärd eftermiddag och en pissig kväll...

Tröstlöst!
Jag orkar inte...ryggen bär honom inte...den brinner av smärta!migränen flimrar i hela synfältet!
Men vad spelar det för roll???
Joel har iaf ont.
Stefan är iaf inte hemma.

Kanske inte blir något sova alls inatt...kanske blir en vaken natt?!?

Hatar snö!
Hatar,hatar,hatar snö!!!
Och snälla,snälla kan han få bli kvitt koliken!!!!min lilla fina pojke...kan han bara inte slippa ha ont!???

 
 
Ingen bild

anonym

13 februari 2013 10:49

Har följt dig ett tag och lider med er angående lilla joels kolik. Vår son lider också av kolik. Är hemskt att se dom små lida. Ni har säkert provat allt men här är några tips som funkar lite för oss. Magdroppar minfom droppar. Kolik flaska grån dr brown helt suverän. Massage. Windi pysventiler. Vi lägger våran lilla på sidan mot oss så han har sin mage mot vår mage och trycker honom mot oss så det blir lätt tryck på magen samtidigt som ja vaggar honom lite lätt. Vi försöker rapa honom under och efter han ätit många ggr. Och ibland lägger vi en vetepåsa med värme på hans mage.
Hoppas koliken försvinner på våra små snart och dom slipper ha ont i magen.

Måna

13 februari 2013 22:01

Tack så mycket för tipsen:-) kolik flaska?det har jag inte hört talas om!!!kanske absolut skulle vara något att prova!!!
Önskar er detsamma!

 
Ingen bild

anonym

14 februari 2013 05:37

Skönt om något kan hjälpa er. Yes kolikflaskor har vi kört med hela tiden finns att köpa på baby proffsen heter doktor brown.
Får ni joel att sova själv i sin säng när han inte har ont???

Måna

14 februari 2013 07:30

Ja,han sover alltid i sin säng när han sover!
Har försökt,vid väldigt trötta nätter att ta honom mellan oss-men han vägrar vara i våran säng!både på gott och ont!:-)
Du,det ska jag åka och inhandla!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Måna - 20 augusti 2023 08:51

Igår firade vi här hemma. I veckan fick jag godkänd F-skatt, så nu har jag min enskilda firma! Blev lite nervös faktiskt? nu då lixom? Vad händer nu? Det är ju ganska stort ändå. Även om jag har svårt att lägga utrymmet åt sidan så måste jag gö...

Av Måna - 12 augusti 2023 18:59


Äntligen välbehövlig SOL! Varmt och skönt här nere hela dagen. Passade även ypperligt bra eftersom vi rev tältet idag och satte upp det lilla tältet. Det var större än jag förväntat mig? så bara på plus. Så mesta delen av dagen har gått åt att p...

Av Måna - 8 augusti 2023 16:24

Hade lovat ungarna att vi idag skulle åka till Marieberg. Jag kan bara erkänna att jag hatar det. Jag är inte alls imponerad av det stället längre? tycker mest att det är krimskrams. En gång i tiden var Marieberg bra. Sen det där med att handla k...

Av Måna - 1 augusti 2023 20:52

Vi packade ihop och åkte hemåt, jag och J, i onsdags. Han hade hemlängtan och jag hade sagt att det var han som bestämde när vi skulle åka hem! Väl hemma efter dryga 3 veckor borta väntar en hel del tvätt,en hel del avsaknad av mat i kylskåpet och ...

Av Måna - 25 juli 2023 10:28


Vi stannar en dag till? och kanske ännu flera dagar? vi får se helt enkelt. Idag kommer J?s kompis hit så det lovar upp lite granna för honom. Dom har gått om varandra lite granna i sommar-tyvärr! Hon har varit här när vi inte har varit här och vis...

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards