Direktlänk till inlägg 12 april 2013

Fredag är dagen...

Av Måna - 12 april 2013 17:37

Morgonen...börja typ som vanligt,kaos,kalabalik...gap å skrik!!!
Men det ordna upp sig...lite!

Allt som jag hade tänkt att göra idag...blev liggandes på framtiden...!vart inte ett skit gjort...

Stefan:skulle du åka och handla idag?
Jag:nää...jag skiter i det,har ingen lust.
Stefan:Men åååå....du sa ju..
Jag:Men jag vill INTE....kanske åker imorgon istället...
Stefan:du är ju hopplös...

Jag beslöt mig för att åka!
Vi kan börja med att när jag skulle få på mig byxor och Lina jacka å skor,skrek Joel i bilstolen så att han inte fick luft....
Inte ett dugg stressad,inte ett dugg irriterad över att Lina stod i hallen och skrek-för att Joel skrek...det var högljudda stämmor från olika håll!
Joel skriker typ halvvägs till Fjugesta btw...
På vägen ned till Fjugesta,möter jag min man....som ringer...
Stefan: går det Inge bra?
Jag:fan tror du?
Stefan:ha ha ha!
Jag:skit kul.
Stefan:du behöver väl inte se så sur ut???
Jag:JOO,jag är sur...
Stefan:asså...jag kan nästan svära på att jag hör opera i bakgrunden,lyssnar du på OPERA???
Jag:jajjämään...(säger det lite stolt,känner mig lite mer bildad än han)
Stefan:ryck upp dig för fan!
Ha ha ha!!!!
Vad då?jag erkänner att vissa av låtarna var rätt bra...!

Inne på Coop,gick allt relativt bra-ända fram till kassan!precis efter betalning,laddar HON och sticker,ut genom dörrarna!
Tur man hade löparskorna på sig...eller inte...strumpor hade jag tydligen oxå glömt att ta på mig:-/
Det var bara att släppa allt OCH lämna Joel å dra efter!å fick tag på ungen INNAN hon hann ut på vägen!
Div. Inhandlade varor kastade jag ner i påsarna samtidigt som jag hade ett stadigt grepp om hennes arm!

Jag säger som sååå många andra gånger:ALDRIG mer!
Faaaaast nästa gång,kanske det går bra...även om jag vet,att 9/10 gånger när jag ska betala eller strax efter betalningen-så laddar hon och sticker!

Taxis idag.
Med följen:50 minuter på det lilla bastuliknande skithuset!:-@
Hopplöst!!!
Sålde sen dom 4 sista rullarna fårnät,jävla bra affär vi gjorde:-)

Nu väntar stallet.
Och just idag...har jag INFEN lust att gå ut,inte alls faktiskt,inte ens det minsta!
Skulle hellre vilja krypa ned här i soffan och dra en filt om mig!
Men...nää...

Dags att resa på sig!
Känns bättre när jag väl kommit ut,vet jag!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Måna - 20 augusti 2023 08:51

Igår firade vi här hemma. I veckan fick jag godkänd F-skatt, så nu har jag min enskilda firma! Blev lite nervös faktiskt? nu då lixom? Vad händer nu? Det är ju ganska stort ändå. Även om jag har svårt att lägga utrymmet åt sidan så måste jag gö...

Av Måna - 12 augusti 2023 18:59


Äntligen välbehövlig SOL! Varmt och skönt här nere hela dagen. Passade även ypperligt bra eftersom vi rev tältet idag och satte upp det lilla tältet. Det var större än jag förväntat mig? så bara på plus. Så mesta delen av dagen har gått åt att p...

Av Måna - 8 augusti 2023 16:24

Hade lovat ungarna att vi idag skulle åka till Marieberg. Jag kan bara erkänna att jag hatar det. Jag är inte alls imponerad av det stället längre? tycker mest att det är krimskrams. En gång i tiden var Marieberg bra. Sen det där med att handla k...

Av Måna - 1 augusti 2023 20:52

Vi packade ihop och åkte hemåt, jag och J, i onsdags. Han hade hemlängtan och jag hade sagt att det var han som bestämde när vi skulle åka hem! Väl hemma efter dryga 3 veckor borta väntar en hel del tvätt,en hel del avsaknad av mat i kylskåpet och ...

Av Måna - 25 juli 2023 10:28


Vi stannar en dag till? och kanske ännu flera dagar? vi får se helt enkelt. Idag kommer J?s kompis hit så det lovar upp lite granna för honom. Dom har gått om varandra lite granna i sommar-tyvärr! Hon har varit här när vi inte har varit här och vis...

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards