Direktlänk till inlägg 21 augusti 2013

Jag fuska.

Av Måna - 21 augusti 2013 16:16

Idag facebooka jag.
Inget nytt har hänt sedan i måndags morse.
Men att inte logga in,känns oxå fruktansvärt osocialt.
Eftersom hela världen kretsar runt Facebook,känner man sig även helt utanför-just världen.
Man scrollar ned....kikar över,inser vad man håller på med;-)

Vi har en sån här jävla dag!
En fruktansvärt hemsk dag.
En sån här dag som man känner att man inte orkar vara mamma!!!
Lina är på ett hemskt humör,hälften vore nog av vad jag i stunden klarar av!
Ända sedan vi kom hem-har hon inte lyssnat ett endaste ord på vad jag sagt...!varit dum mot sin lillebror och dum mot Nicki.
Det är en sån här dag,då man vill ställa sig mitt på gräsmattan och skrika så högt man bara kan,för att efteråt gå lös på någonting...

Jag undrar för mig själv:När.är.trösket.klart?
Shiiiiiit,dom har ju precis bara börjat:-/
Stå ut!!!stå ut!!!!orka!!!
Kan inte begripa,varför Lina måste bli sån här VARJE vår och höstbruk;-(
Är det för att verkligen ta kol på sin mamma till Max???

Lovade Stefan att hjälpa honom med papper från försäkringskassan,i samma stund som jag öppna pappren kom den välkända frasen:Skjut mig!!!!
Finns det någon som är mer oförståeligt och komplicerat än att fylla i ett papper från försäkringskassan???
1 sida med fyll i.
1 sida med "om du kryssat i på fråga 4,fyll i här" "om du inte svarat på fråga 7,fyll i här"

Ett tappert försök att ringa försäkringsbolaget,vilket inte alls går när man har ett barn som heter Lina!
Så fort man hinner presentera sig,börjar hon på jävulstyg gapa,skrika och leva rövare.
Jaa....:-@

Jag går in nu.
Orkar inte en sekund till sitta kvar på altanen.
Tre apor en onsdag???!
Ja,varför inte-Lill lördag?!?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Måna - 20 augusti 2023 08:51

Igår firade vi här hemma. I veckan fick jag godkänd F-skatt, så nu har jag min enskilda firma! Blev lite nervös faktiskt? nu då lixom? Vad händer nu? Det är ju ganska stort ändå. Även om jag har svårt att lägga utrymmet åt sidan så måste jag gö...

Av Måna - 12 augusti 2023 18:59


Äntligen välbehövlig SOL! Varmt och skönt här nere hela dagen. Passade även ypperligt bra eftersom vi rev tältet idag och satte upp det lilla tältet. Det var större än jag förväntat mig? så bara på plus. Så mesta delen av dagen har gått åt att p...

Av Måna - 8 augusti 2023 16:24

Hade lovat ungarna att vi idag skulle åka till Marieberg. Jag kan bara erkänna att jag hatar det. Jag är inte alls imponerad av det stället längre? tycker mest att det är krimskrams. En gång i tiden var Marieberg bra. Sen det där med att handla k...

Av Måna - 1 augusti 2023 20:52

Vi packade ihop och åkte hemåt, jag och J, i onsdags. Han hade hemlängtan och jag hade sagt att det var han som bestämde när vi skulle åka hem! Väl hemma efter dryga 3 veckor borta väntar en hel del tvätt,en hel del avsaknad av mat i kylskåpet och ...

Av Måna - 25 juli 2023 10:28


Vi stannar en dag till? och kanske ännu flera dagar? vi får se helt enkelt. Idag kommer J?s kompis hit så det lovar upp lite granna för honom. Dom har gått om varandra lite granna i sommar-tyvärr! Hon har varit här när vi inte har varit här och vis...

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards