Alla inlägg den 16 juni 2013

Av Måna - 16 juni 2013 21:42

Å är trött som en gris!!!
Det blir så mycket med sånna här dagar...
Även om det "bara" är nära och kära-jag stressar upp mig som en tok...medans Stefan tar det lugnt,går runt och pratar i telefon !!!!!

Lina skötte sig sååå bra i kyrkan!så att man tappade hakan!hon tröttna liiite granna på slutet-förklarligt!
Men är så stolt över henne:-) hon var så fin idag,lilla hjärtat!
När jag frågade hur hon ville ha håret,svarade hon:kan du platta mitt hår mamma?!
Ehh...jaa...klart jag gör det om du vill;-)
Joel skötte sig med:-) men gofisen är ju näst intill alltid glad!
Och Stefan skötte sig bra med i kyrkan;-D

I sista stund åkte möblerna från altanen IN i sovrummet!
Åska,regn och storm!
Det blev lite knökigt,trångt och oplanerat-men allt går:-)
Istället för att frysa-fick vi svettas istället.

Joel fick massor av fina presenter:-)

Nu lite slö-tid i soffan!
Men ska banne mig i säng tidigt!!!

Och nää...jag börjar inte alls med toalett numero 2 imorgon!
Ska faktiskt ta en lugn kväll-tror Stefan jobbar oxå.
Det sista-det som ska hinnas innan tisdag.
Så...ja,jag tar mig en lugn kväll med gofisarna istället!
Toaletten står ju kvar,likadan,till en annan dag;-)

Ny vecka,nya tag-midsommar i sikte,och när vi betat av det-är det sikte på semestern;-)

Nää...mot sängen!!!

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards