Alla inlägg den 13 februari 2019

Av Måna - 13 februari 2019 13:39

Och idag vann jag över latmasken...Jag drog på mig bästa kina-skorna och gav mig ut på rundan.
Det gick så jävla segt och benen typ värkte överallt och Elsa var inte alls på humör.
Så jag började springa istället.
Förvånansvärt mycket bättre gick det.
Så vi körde på det,vi körde intervall träning med snökäpparna som hjälp.
Elsa fick jag i princip dra med mig varvet runt...men kom runt och hem på näst bästa tiden hittills!!!!
Woop Woop!!!!
DÄR kom min motivation farandes!
Nu håller jag tummarna för att vädret håller sig OCH min jävla häl!
På det imorgon igen...med flera snökäppar att beta av.
Jo...jag blev redigt stolt över mig själv:-) Mindre glad på Elsa,och hotade med att byta ut henne... haha!

En tur ned till Ica och handla lite.
Maken är inte hemma ikväll så jag tänkte göra det enkelt för mig och fixa soppa och varma mackor till kvällsmat:-)
Vet att det uppskattas mycket av ungarna!

Härligt väder,fast det börjat blåsa på nu!Men det gör inte det minsta-så länge snön och isen bara försvinner!!!!
Helst för resten av vintern!!!!Är så trött på skiten och är så trött på att jag blir så här varje vinter:-/
Kan inte göra så mycket åt det...jag försöker så gott det går varje vinter att inte hamna i detta apatiska tillstånd:-(

Jag upptäckte att fodret i mina kina skor gett sig...
Jag måste ha ett par nya löpar skor... tråkigt,älskar verkligen dessa och dom är så sjukt sköna!
Nu vet jag att kvalitén är rudis,men Vafan!
Ska kika lite på nätet...jag behöver ju verkligen ett par skor med bra dämpning för min häl!Hälen pajar ju typ allt för mig:-/

Har hunnit med att städa av här hemma och fått igång en tvättmaskin.
Dessa tass avtryck på golven är inte att leka med....och 4 katter som springer ut och in konstant hela tiden...som om det vore rea på Ullared lixom!
Det är bara att bita ihop,det kommer torka upp ute eller frysa på!

Belle fixade bästa platsen för lite sol:-)

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards