Alla inlägg den 7 augusti 2022

Av Måna - 7 augusti 2022 11:37

Dagens promenad var i segaste lagret!Dels för att L följde med mig och dels för att det var premiär för Wilda att följa med.
Igår hade jag snabbaste tempot på hela veckan?idag vill jag inte ens titta tiden!
Men vädret är perfekt- inte för kallt,inte för varmt. Och bonus att det blåser lite granna-för då slipper man skogsflugorna!

Har inget planerat för resten av dagen.Det är söndag och jag tycker det är skönt att göra ingenting alls.
Det brukar dock sluta med att hela familjen är rastlösa och mot kvällen irritation?

Skulle behöva ta och tvätta min bil och sanera den.Får se om jag får motivation till det på eftermiddagen? jag hatar att göra det.Men det är i stort behov av att göras!

Mina nya skor är perfekta! Inte alls så klumpiga som dom andra och sitter bra på foten?jag är riktigt nöjd med dom.
Körde en chansning och gick med dom första gången igår-utan att ?gå in?dom här hemma först.
Men inge ont,inge ömt och ännu inga skav!!!
Att dom var nedsatta på rea gjorde mig jäkligt glad oxå.

Ikväll blir det pajer och kräftor. Jag och ungarna brukar äta det sista veckan vi är nere i husvagnen.Men nu har ju S oxå börja mumsa skaldjur?och när jag var på Axfood sist hittade jag kräftor till bra pris-köpte 2 st paket och 2 stora pajer.
Omöjligt att jag och barnen får i oss det själva.Så behöver minst,egentligen flera,personer till hjälp att äta detta.

Ska se om J vaknat nu.Jag pratade med honom innan vi gick-men han var inte riktigt vaken tror jag? han har varit duktig och cyklat med mig sedan i torsdags-men idag ville han inte med.Så jag får jaga ut honom på en runda sen.

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards