Alla inlägg den 18 november 2012

Av Måna - 18 november 2012 21:13

Jag har varit uppe skit-tidigt.Så jävla tidigt att tupp-jäveln inte vaknat...

med ömmande fötter och icke fungerande händer gjorde jag iaf stallet.

 

Efter två heta koppar med kaffe,åkte jag och hämtade Oliver.

 

SEN jävlar.

Storstädat huset-plockat undan.

dammsugit.

Bytt lakan.

Dammtorkat.

Tvättat.

Lagat mat.

OCH eftermiddagen bakde vi dubbel uppsättning av deg till bullar.

YEAH!

Nu sitter jag i sffan som ett annat spärrmongo och kan INTE röra mig:-/

 

MEN ska ta mig ned och ge djuren mat.

Sen ska jag underbart,få krypa ned under täcket!!!!

 

Av Måna - 18 november 2012 00:01

Varför somnar jag på dagarna med kan INTE sova om nätterna?
Hosta till dess förbannelse.
Andningsstopp som inte är att leka med.
Varmt-kallt.
Klar vaken:-/

Är lätt drabbad av panikångest.
Det som snor inne i det här huvudet,snor med en jävla fart!
Minsta lilla mer grej och jag rasar nog ihop!
Shit,att man ska orka!

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards