Direktlänk till inlägg 9 september 2013

Men bajsa då hund-jävel...

Av Måna - 9 september 2013 08:13

Ut och in.
Ut och in.
Ut och IN!
Bajsa då för f-n!!!!!!!
Nej....
Inte det.
Inte nu.
Men vafan?!?!

Vi börjar komma igång.
Yeah!!!
Känns som klockan vore 12:30...men icke picke nej...ho är ju bara 08:02....
Jisses!
Jag avlider,redan nu!!!
Kalabalik morgon!!!!
När blev det kalabalik morgon?när försvann min ensamma timme i ett mörkt kök tillsammans med kaffekoppen?
Vem började tända lampan redan vid 06 i köket???
Barnen...jajust!!!Det var barnen som sabba det;-)
Men vem skulle byta ut kalabalik morgon mot en lugn morgon,ensam utan barn???inte jag!!!!
Skulle inte byta ut mina terrorister mot något i hela världen!!!!!
Även om jag föreslår lite lägre ljudnivå på morgonen;-)mest för att spara deras mammas öron...hörsel som inte kommer existera vid 35!

Det bästa med den tidiga morgonen idag,var barn i sängen!!!
Även om jag långt in i mina drömmar vaknade till ett "jag är kissnööööööödig"
Kissnödig???
Vem???
Vad???
Barn???
Vafan????
Känner med handen,jajjämään,Lina i sängen!
Vad var det nu hon sa???
KISSNÖDIG!!!!
Upp,upp-för att inse att det är totalt svart i sovrummet!
Trevar efter henne,Stefan svär!joel börjar yla,Bella börjar vandra,Nicki börjar krafsa och Cider drar igång en gosspel serenad i hallen!
Oh yeah!!!
Men dryga timma med barn mys med mina två!<3
Stunder av lycka!

Nu har tre muggar kaffe intagits!
Dammsugit och klippt klor.
Plockat undan.
Nu ska Joel i säng!
Upp upp och go go och iväg!!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Måna - 20 augusti 2023 08:51

Igår firade vi här hemma. I veckan fick jag godkänd F-skatt, så nu har jag min enskilda firma! Blev lite nervös faktiskt? nu då lixom? Vad händer nu? Det är ju ganska stort ändå. Även om jag har svårt att lägga utrymmet åt sidan så måste jag gö...

Av Måna - 12 augusti 2023 18:59


Äntligen välbehövlig SOL! Varmt och skönt här nere hela dagen. Passade även ypperligt bra eftersom vi rev tältet idag och satte upp det lilla tältet. Det var större än jag förväntat mig? så bara på plus. Så mesta delen av dagen har gått åt att p...

Av Måna - 8 augusti 2023 16:24

Hade lovat ungarna att vi idag skulle åka till Marieberg. Jag kan bara erkänna att jag hatar det. Jag är inte alls imponerad av det stället längre? tycker mest att det är krimskrams. En gång i tiden var Marieberg bra. Sen det där med att handla k...

Av Måna - 1 augusti 2023 20:52

Vi packade ihop och åkte hemåt, jag och J, i onsdags. Han hade hemlängtan och jag hade sagt att det var han som bestämde när vi skulle åka hem! Väl hemma efter dryga 3 veckor borta väntar en hel del tvätt,en hel del avsaknad av mat i kylskåpet och ...

Av Måna - 25 juli 2023 10:28


Vi stannar en dag till? och kanske ännu flera dagar? vi får se helt enkelt. Idag kommer J?s kompis hit så det lovar upp lite granna för honom. Dom har gått om varandra lite granna i sommar-tyvärr! Hon har varit här när vi inte har varit här och vis...

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards