Direktlänk till inlägg 18 maj 2014

Coop...gäsp och sol!

Av Måna - 18 maj 2014 07:06

Tidig morgon-ja...well...som vanligt.Vi har alltid haft morgon pigga barn.
Joel står för morgon showen;-)
Jag halv vaknade...väntade...hörde att Joel Pep i babyvakten,insåg hur trött jag var...väntade lite till...insåg att Stefan lastar grisar...
Just!ingen ide att ligga där å vänta på att han ska ta upp Joel-när han inte ens är hemma(!)

Verkar bli en fin dag idag med:-)
Å det är alldeles vindstilla,ja...än så länge;-)

Handlade på Coop Fjugesta i torsdags.
Yoghurt,räkor,sallad,mjölk bland annat.
Igår kväll när barnen åt yoghurt smakade D ena rätt konstigt,som om det vore kolsyra i det???
Stefan tittade på utgångs datum:16/5.
Jag blir trött!
Köper ett 4-pack,alltså den 15/5 och denne går ut dagen efter!
Att äta den som igår är nog ingen större fara,men det är MIG vi pratar om-som inte kan dricka mjölken samma dag den går ut!
Det är inte första gången nått liknande händer!
Jag har kommit hem med varor som bäst före datumet redan gått ut på...
Det är inge roligt!
Å man lackar ur.
Efter sista gången har jag bojkottat Coop...nu har dom pamper blöjorna till Joel-men dom senaste 5ggr jag sprungit in å ska handla det,har dom iaf varit slut!så får åka in till Örebro iaf:-/
Att jag handla på Coop i torsdags,berodde på att dom har chipsen som Stefan vill ha.och blidde ju ingen vecko handling...
Å så blir D iaf dumt.
Så tack,men nej tack till Coop Fjugesta!
Jag vill faktiskt inte stå å kika på var datum på D sakerna jag ska handla...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Måna - 20 augusti 2023 08:51

Igår firade vi här hemma. I veckan fick jag godkänd F-skatt, så nu har jag min enskilda firma! Blev lite nervös faktiskt? nu då lixom? Vad händer nu? Det är ju ganska stort ändå. Även om jag har svårt att lägga utrymmet åt sidan så måste jag gö...

Av Måna - 12 augusti 2023 18:59


Äntligen välbehövlig SOL! Varmt och skönt här nere hela dagen. Passade även ypperligt bra eftersom vi rev tältet idag och satte upp det lilla tältet. Det var större än jag förväntat mig? så bara på plus. Så mesta delen av dagen har gått åt att p...

Av Måna - 8 augusti 2023 16:24

Hade lovat ungarna att vi idag skulle åka till Marieberg. Jag kan bara erkänna att jag hatar det. Jag är inte alls imponerad av det stället längre? tycker mest att det är krimskrams. En gång i tiden var Marieberg bra. Sen det där med att handla k...

Av Måna - 1 augusti 2023 20:52

Vi packade ihop och åkte hemåt, jag och J, i onsdags. Han hade hemlängtan och jag hade sagt att det var han som bestämde när vi skulle åka hem! Väl hemma efter dryga 3 veckor borta väntar en hel del tvätt,en hel del avsaknad av mat i kylskåpet och ...

Av Måna - 25 juli 2023 10:28


Vi stannar en dag till? och kanske ännu flera dagar? vi får se helt enkelt. Idag kommer J?s kompis hit så det lovar upp lite granna för honom. Dom har gått om varandra lite granna i sommar-tyvärr! Hon har varit här när vi inte har varit här och vis...

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards