Alla inlägg den 11 november 2015

Av Måna - 11 november 2015 13:28

Är så trött,så trött!!!!:-O
Kämpar för å hålla ögonen öppna...
Å varje kväll är densamma.
I soffan säger jag högt:Ikväll ska jag gå å lägga mig tidigt.
Och sen drar den där jädra klockan iväg iaf...
När den jädrigt irriterande melodin drar igång 05:45...är liket ett faktum och jag för rulla ur sängen...:-/
Men IKVÄLL,ska jag gå å lägga mig tidigt....eller ja,efter bonde söker fru iaf;-)

4/4 hästar har nu ÄNTLIGEN spån i boxarna!
Mockningen av små tjejernas boxar var rena himmelriket imorse:-)
Åh,vad underbart!!!
2 boxar på en skottkärra.
Nu kommer jag aldrig,aldrig mer få några dumma idéer om halm!!!!

Joel sover i bilen utanför dörren och Lina leker i sandlådan.
Här sitter jag och häckar tillsammans med Dry martini(Elsa) och kämpar mot att lägga ned huvudet på köksbordet...
Ska snart,snart ta med hundarna och gå ut vi med.
Solen skiner ju!

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards