Alla inlägg den 13 juli 2022

Av Måna - 13 juli 2022 10:08

Vaknade alldeles för tidigt imorse?efter att jag somnat om.Det klassiska hulk ljudet från hund som ska kräkas.
Wilda?i sängen.
Det finns få ljud som kan få upp en på fötterna så snabbt som hulk-ljudet.

S var redan vaken och blev nog bara glad av att jag for upp så det fanns anledning att starta dagen.

Semester i all ära.S är redan dag två lite rastlös.Just nu har jag inga projekt till honom heller.
Brukar kunna hitta på lite olika saker?men är tomt på idéer.

Jag hade tänkt att jag skulle åka och handla,men det kanske får bli till imorgon.Affären här på campingen har i år dassat ned sig och det ekar rätt tomt där denna säsong-mycket dåligt faktiskt.Det har varit jätte bra genom åren här.Kanske dags att lämna över till någon annan när man inte kan erbjuda 100% service.

J är iväg på kids-club som startar klockan nio,det gör att han kommer ur sängen i tid.L sover? och gör gärna det fram till 13 om vi inte väcker henne(!)
Galet.Hur kan man ens sova sååå länge?!Och fortfarande vara trött när man kommer ur sängen?!

Får se vad dagen blir av idag.
L ville ju åka och köpa shorts någon dag.Men nu hade ju S med hennes favoriter,som hon glömde,med ned-mest mitt tycke att dom inte alls är snygga och borde bytas ut!

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards