Alla inlägg den 7 december 2012

Av Måna - 7 december 2012 21:05

Bullar överallt!

3 degar blidde till Månas "mandelmassasaffransbullar" SKIT goda faktiskt:-)

Mummsa!

 

DET är väl vad hela eftermiddagen gick åt till,förmiddagen gos med Lina.

 

En sjukt massa snö som kommit får man säga.

Hatar snö.

Hatar vinter.

Men måste ju ändå få säga att det är rätt fint där ute med all snö.Vi oh sagolikt,frisk luft och inte mången minus grader.

 

Tröttheten kommer sakterligen smygandes.

En liiite stund till bara,innan sängen får överta.

Sköna sängen.

 

Imorgon lördag och jag har hela frusen full med vanliga bullar,lussebullar oh nu även dessa special bullar:-)

på agenda så står marknadsnougat,KANSKE skulle försöka mig på knäck-bara just därför att det är så gott:-) Kola...ischoklad år det väl typ bara jag som äter...så känns inte som någon idé kanske.

Fast....beror på hur mycket cocosfett det blir över.

Och jag skulle ju naturligtvis behöva dra ur tummen och slå in de däringa julklapparna.

Så...jag har väl lite att spendera dagen med:-)

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards