Alla inlägg den 17 december 2012

Av Måna - 17 december 2012 10:36

Å dagen lucka är 17.

OCH bakom dagens lucka nummer 17,hittar vi en BITTER och sur Måna:-/


Vädret...

Den enorma mängd snö som kom och (faktiskt)la sig fint överallt-har snabbt förändrat världen till en isig och livsfarlig plats att vistas på.

Isgata,isgata,isgata.

Att ta sig fram är tekniskt jävla omöjligt.

Verkar inte finnas någon som sandar i mitt ormårde heller.


Men jag ska iaf ta mig ned till Fjugesta för att handla smör,mjölk och cocacola.

Har inte druckit cocacola sen jag vet inte när,och just nu-hellst igår,vill jag ha cocacola.

Först morgonstöket som skall avklaras.


Annars så lever jag.

Det ÄR rätt tungt just nu,men jag överlever väl detta antar jag-som så många andra har gjort.

Paketen(utom 1) är inslagna och klara.

Kanske vi griljerar lite juleskinka på eftermiddagen,jag & Lina.

Knäcken får la ta och vänta-även julkolan och fudgen är tyvärr slut...

 

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards