Alla inlägg den 9 december 2012

Av Måna - 9 december 2012 22:01

En Kall,fin,solig,underbar morgon hos oss på Stickninge!

Av Måna - 9 december 2012 21:58

Har flyttat och gjort rent till fiskarna!jule-rent!
Nu bor dom i köket istället:-)

Av Måna - 9 december 2012 21:54

Nya köksstolarna:-)

Av Måna - 9 december 2012 21:32

Sov morgon imorse!

What???

Stefan lät mig sova,släppte ut hästarna.

Även om sovmorgonen "bara" varade till tjugo över åtta-så var det långt för mig!:-)

 

Efter morgon pysslet drog vi till m-berg.

Jag skulle byta den däringa tröjan som jag köpte förra veckan-som visade sig innehålla ett HÅL på ryggen.Typ snitt hål på 2 cm.:-/

Jag skulle även in på apoteket.

Life,hälsokost.

Mat affär(ica Fjugesta fick det bli)

Jag skulle då ta mig från punkt A---------------------------->B,och där skulle Stefan plocka upp mig.

Det höll på att ta mitt liv!!!!

Apoteket fik jag be om hjälp...mmm...folkantalet där inne samt värmen gjorde att det snurrade redan efter 5.Mina onda fötter ville INTE ta mig därifrån (först life)till H&M.

SLÄPANDES/Haltandes tog jag mig dit och ville egentligen bara grina när jag kom dit.

 

På tal om ingenting.Är det bara jag som uppfattar H&M butiken som HEMSKT rörig???Inne på underklädes avdelningen ligger det trosor,bhár på hela golvet-inget hänger på "sin" plats...underkläder som är kastade över hängare och andra galgar?!

Uppfattar jag det så bara för att jag alltid,dom senaste åren-bara besökt H&M på förmiddagar?Ser det ut så här på kvällar/helger?

Inte riktigt att man får någon "yes,nu vill jag shoppa" känsla...Tråkigt.

 

Nåja.Fick med mig en ny tröja hem,utan hål.

3 par trosor.

1 mössa-Lina

1 par vantar-Lina

Diadem-Lina.

 

Sen blidde det pizza från Vintrosa med hem.

Saigon i Rostade hade STÄNGT???!!!Så fick bli pizza då istället.

OCH hör och häpna,där inne sitter min kär mor och far och skall till och äta!

Haha,tänk om vi veta det-då hade vi ju kunnat äta där vi med...eller...kanske inte...Lina ville hem.

 

Eftermiddags mys,Lina bajsar!!!=) Lite stopp sen igår igen.

Hon kommer in skuttandes,jätte glad till mig:MAMMMMMAAA,NIIIINA INTE TA SPRUTA IKVÄLL!!!!NIIINA BAJSA NU!:-)

Hahaha...okey...bra...då vet jag hjärtat:-)

 

Imorgon är det ny dag-nya tag!

Det ÄR en ny vecka.

Det ÄR måndagen den 10:onde December.

Vi närmar oss Jul.

Det är 14 dagar kvar (!) till jul.

Vi ska baka...vaniljkola,kola,marknadsnougat,knäck(?)ischoklad.

Sen om det blir imorgon....DET har jag inte bestämt ännu.

MÅSTE slå in alla julkappar oxå:-) Inte att missa DET.

 

Nu lite pyssel,innan tvättmaskinen förhoppningsvis är klar att få hängas,vovvar som ska ut och ha mat,borsta tänder,kamma håret,tvätta bort sminket och SEN är det sängen!!!:-) YEAH!!!

 

 

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards