Alla inlägg under juni 2013

:-)

Av Måna - 13 juni 2013 22:05

Mitt nya överkast kom idag!
Super nöjd är jag:-)

Av Måna - 13 juni 2013 18:08

Jag tar det ena barnet,Stefan det andra...så slapp gubben gå på Ikea oxå!
Jag och Lina klarade det där alldeles galant;-)

Mammas lilla gofis:-)
Lina har aldrig tid att vara med på kort nuför tiden:-/

Av Måna - 13 juni 2013 08:34

Tvättmaskin snart klar!
Dammsugit!
Kaffet snart intaget!
Lina utfodrad!
Joel somnat om!
Så...dags att ta fram penseln då.

Målade väggarna igår kväll-kom i säng till halv ett=död imorse!
Ryggen gjorde riktigt ont:-(
Å ljuden som kom ur munnen låt mer som ett träsktroll som fått hela halsen full med lera....
Stefan kom in lagom till jag kommit i säng.

Måste till fjöget idag!
Sinar på blöjor och mat till Joel!
Kattmat och hundmat.

Nähä-på't då!!!

Av Måna - 12 juni 2013 07:46

Dricker morgon kaffe till doften av...avlopp:-/
Det blåser ute idag...det blir lixom rund gång på något vis...fyförfan!:-/

Igår var det BVC och läkar undersökning för Joel!
En mycket ärtig,lättsam,skämtande barn läkare jag fick möta:-) gillade henne skarpt!!!
Kände och klämde,vände och inspekterade Joel-som...som vanligt bara garvade;-)
Godkänd,och med ett resultat på 10050g!!!!
"Tycker väldigt synd om din stackars rygg"
Oj...någon som kunde tänka så oxå.

Studsa in på condis i fjöget,köra rally in till Örebro och Axfood!hasta vidare till rusta-som inte hade allt jag skulle ha...men nästan!:-)
Sen hemåt!
1 1/2 timma försent till Joels mat:-/ men jag tycker då gott att knubbisen kan dryga ut mat tiderna till var fjärde timma;-)

Örebro läns gris företagare intog gården klockan 18. Människor överallt.efter djuren fick jag sällskapa skaran av människor för mat.
Och köttet var bland det godaste jag ätit på länge!
Joel höll sig vaken till 21 och Lina lekte med andra barn som var med-hon sover än:-)

Idag-måste jag mellan varven av blöj byte,matning,saft påfyllning,tandborstning osv hinna med att måla!!!!
Toalett-jäveln SKA bli klar till söndag!
Jag har en vision-av att den kommer bli grymt snygg!!!
Från slott till koja-från bastu till toalett;-)
5 strykningar-fyra dagar...hum...!

Nu njuta av andra muggen kaffe,när Joel har somnat om!

Av Måna - 11 juni 2013 11:21

Altanen är klar-för denna period.
Inglasning på börjas v.30:-)
Tjoho vad man mår gött på den!
Bara lite möbler kvar att inhandla:-)

Igen fyllning sker....någon dag...!

Av Måna - 10 juni 2013 20:07

Känns allt så hopplöst...
Så där,så att man bara vill gå ut genom dörren och lämna allt.
En sådan dag blev det idag:-/

Men jag överlever även denna dag,
Jag överlever även morgon dagen.
För jag är van...jag har lärt mig...att orka,när man inte orkar!

Men det är svårt,att ensam vara stark-utan hjälp eller stötta.
Det är svårt att orka,när man som mest egentligen bara vill ligga kvar under täcket.

Av Måna - 10 juni 2013 16:30

För små;-)

Av Måna - 9 juni 2013 23:09

Bastu...eller toalett!;-)
Det är så roligt att grund måla...verkligen jätte kul...!

Toaletten har inte används på flera år...nu ska den fräschas upp och börja användas!

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards