Alla inlägg under juni 2013

Av Måna - 9 juni 2013 14:41

50 år idag????
BAH....då kanske han kan dela med sig av sin hälso-kur!!;-)

Av Måna - 7 juni 2013 22:32

Det blev riktigt bra:-)
Så ljust och fint!
Joel fick följa med han oxå;-)
Just nu ligger jag i sängen och känner den här:sååå jävla nöjd känslan!
På söndag(kanske) ska jag måla bastun...eller toaletten menar jag;-)

Av Måna - 7 juni 2013 21:30

Ligger min bästa vän begravd.

Fick meddelande från X idag,dom hade grävt ned Olivers aska nu...

Där ligger han bra,min älskling.
Alldeles bredvid dammen,som han älskade att bada i!

Av Måna - 5 juni 2013 16:00

Premiär inviger altanen lite i förväg...här sitter jag förjävla bra:-D

Av Måna - 5 juni 2013 14:40

Å vi sitter inne....
Hemskt ju-solen skiner!
Men jag orkar inte röra mig...å helt slut i kroppen,knoppen och själen...
Laddar även för en ev. Resa på 28 mil ikväll....yeah:-/
Joel är så nöjd i soffan!
Lina...tittar på något på tv'n som hon tycker är super bra:-)
Sikken dålig mamma jag är som låter mina barn vara inomhus denna fina dag.....

Av Måna - 5 juni 2013 14:21

Är det skönt att svalka fötterna i vinden;-)
Å som nästan alltid-en Nala under vagnen!
Förstår inte varför dom tycker det är så skönt att ligga där?!:-)

Av Måna - 5 juni 2013 08:34

Är det tisdag eller är det onsdag?

Kaos och kalabalik!!!!
Tror jag damp-spel snart...

1-en katt(förmodligen)har under natten kissat på Bellas madrass:-@
2-någon gång under natten har Lina åter igen kommit in till våran säng!detta gör absolut inget...men det har inte hänt på snart...jaa...en 8 månader kanske!varför så ofta nu?är det bara för att vi planerar att flytta ned sovrummet???
3-hästproblemet är INTE löst!
4-Stefan jobbar borta...
5-är övertygad om att Bella har gått och blivit helt knäpp!!!!!!
6- jag behöver verkligen,verkligen dammsuga!!!!

Crap!!!!

Av Måna - 4 juni 2013 21:10

Ibland kan jag bli så glad över svärmor att jag vill gråta!

"Ska jag ta båda barnen?"

OM du får!!!!!!!

 

Det blidde en eftermiddag utan barn,att få andas lite granna.Att för några timmar slippa tjatet-och få liiite ny energi!

Drog med mig Jess upp till Kristinehamn för att kika på en hästtransport som jag var lite intresserad av.

Men...vid lite inspektion,ett bra pris,och prat...var den inte så intressant längre.

Den hade sina skavanker.

Ja,normalt slitage.

MEN samma års modell som min-och om jag jämför mitt pedant skötta släp med detta...så skulle jag absolut byta ned mig:-/

Men,man kan ju få titta lite granna jue:-)

 

På vägen hem,skulle vi svänga in påå ÖoB.

Jess kunde ta mig sjutton alla vägar i Karlskoga...eller inte:-D

det känns som vi åkt i ALLA rondeller som existerar där idag.

Tillslut kom vi fram iaf.

och lyckades få ihop ganska mycket saker...jaa....

 

kvällen är här.

Ska bli så super-duper skönt att få gå och lägga sig.

Dock är Joel vacken,sitter och garvar för fullt åt allting...verkar som han inte har några som hellst planer på att sova....

 

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards