Alla inlägg den 4 oktober 2012

Av Måna - 4 oktober 2012 10:14

Vi lever!
Jag mår dåligt idag med,samma som igår:-/ blä!!!

Sanna-marken med Örebro trakten,nej,mellan Sveriges suraste unge!!!!:-/
Hon var SUR!
Hon morra,muttra och gnällde!
Men hon fick iaf sin ballong,12 par strumpor,1prinsesskläning,1 klänning med prinsessorna på!1 film från macken.
Jag fick bh....-yeah!!!
Tror dom funkar bra,var sånna här typ som dom gör reklam för på tv-shop!
Stefan mummla något i stil med-vad har det tagit åt dig?hur ser du ut egentligen?
Tack älskling,älskar dig oxå-även om du mestadels är orakad,skitig och luktar grisskit!
Tog med Jess ut i skogen och plockade ännu mera svamp!årets svamp skörd har nog gett mig en 30-40 liter svamp!!!!jag,svamp kåta jag,känner ändå att jag vill ut mera och hitta dom sista;-)
Stefan säger att det nu får vara bra med svampplockning!nja...vi får väl se!

Igår koppla vi Hobbert och åkte till westerdahls!
Fukttest som gick på 5 röda,lika ofuktig som när han lämnade fabriken;-) yttre belysning hade inte kommit hem och rulla gardinen var en lite skruv å lossa på!OCH 400:- fattigare på kontot!
När vi åkte guidad Lina från baksätet:
"pappa,pappa!"
"jaa..."
"niina glad,vi åker på semester nu!!!"
"Ehh...nej..."
:-( lilla pluttan!
Och inne på westerdahls började hon skratta hysteriskt!
"pappa!pappa!MASSA husvagnar,husvagnar överallt!!!"
Okey...snabb slutsats-Lina är lika såld på husvagnar som sina föräldrar!
Nu ska Hobbert in för vinter-vila...:-/
Eftermiddagen blidde det kaffe hos svärmor innan Stefan kom ned och hämtade oss,jag gjorde stallet och Lina fick åka traktor !

Idag blir en total slö dag!
Lina badar nu.
Sen kanske vi hinner med lite säng-mys innan maten och OM jag har tur kanske jag kan övertala henne till säng-mys på eftermiddagen oxå!;-)

Ciao!

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards