Alla inlägg den 11 oktober 2012

Av Måna - 11 oktober 2012 20:23

Jag hatar att göra val.

Val i livet.

Val som betyder förändring.

Val som visar förändring.

Val som inte går att ända på.

Jag hatar val.

Just nu,infinner sin två viktiga val i mitt liv.

Jag skjuter medvetet på dom.

Jag ignorerar dom.

Jag försöker ända in i det längsta att förhala dessa två val.

Men det går snart inte.

Går snart inte att skjuta på det.

ETT av valen har jag faktiskt börjat lite granna med ikväll.

Om var visst så komplicerat och svårt som jag misstänkte.

Men det skall nog gå detta oxå.

Val nummer två...Det rkar jag verkligen inte tänka på just nu.

Vi väntar och ser hur veckan fortlöper.

 

Lina somnade som en dans idag.

Hon var trött.

Hon var trött redan på lunchen när hon blev skit förbannad på mig när jag lagade mat.

"mamma...äta pannkakor idag eller"

"nej,idag ska vi äta plättar."

"PANNKAKOR"

"nej,plättar-plättar är kan man säga,små pannkakor!"

"AAAAARRRRRRRGGGGGHHHHH!!!!Niina inte ha mat..."

Okey...

Försökte ju vara pedagogist...okey,okey,okey.

Ned till farmor en sväng,som till våran stora glädje bakade bullar:-)

Sikken tur för oss då!!!

Blidde en dväng där nere en stund innan stiga´n tog oss med hem,fullt med saker på aggregatet.

 

Hon somnade och jag tog ett långt härligt och totalt avslappnande bad!

DET var hur skönt som hellst.

Bajjamannen jobbar.

 

Nu känner jag även tröttheten smyga sig på sakterligen.

Ska ropa in Nala,ut med vovvarna och sen får det nog faktikst vara sängen för mig med!

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards