Alla inlägg den 17 oktober 2012

Av Måna - 17 oktober 2012 08:40

Hjälp,satan i gatan vad jag är trött!
Jag lovar...jag är riktigt,riktigt,RIKTIGT super trött!!!!!
Var väl kanske m-bergs strosningen som gjorde sitt.

Lina är en skvallerapa...jag sa till henne att berätta för bajjamannen igår vad vi gjort under dagen!
"du fick ett nytt nattlinne och hårspännen,vad gjorde vi mer???"
"köpte GODIS"
"nää...gjorde vi?"
"JA mamma,massa godis..."
Shit,crap,skiiit....
"jaså,ni köpte godis..."(bajjamannen)
"asså...nja...nee..."
Lina har öppnat skafferiet och roar för fulla muggar:
"MAMMA,VART ÄR GODISET???!!!"""
"mjo...liiiite godis kanske då..."

Skit unge!!!!hon skulle ju berätta om tröjan och klänningen som hon fick,att hon åt på McDonalds...INTE att vi handlat godis!!!

Vi har en inomhus orkan här hemma i form av Lina och Bella...
Jag vet inte vem som springer fortast-svårt att urskilja det svarta från det rosa!
Konstigt att inte Lina kommit på idéen att sätta sig på henne än...
Kanske kommer!

Vad erbjuder dagen onsdag oss idag?
En höger hand som inte fungerar,trött m lite huvudvärk...annars ser väderprognosen fin ut...skulle behöva till SIS..men nja...not to day!
Nu drar vi igång!!!

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards