Alla inlägg den 10 oktober 2012

Av Måna - 10 oktober 2012 20:54

Så har ännu en dag för fru butter gått.

jag är inne i en definitiv GRÅZON just nu:-/

Inte det minsta roligt.

 

En hund som inte äter,men kräks.

En hund som vägrar att skita.

En hund som äter ALLT och skiter.

En katt som vägrar att vara inne.

En katt som inte vill gå ut.

En Fet katt som bara skriker efter mat.

Fiskarna har skitigt vatten i akvariumet(jaa...DET är mitt fel)

Två hästar som kissar syndafloder.

En kanin som örat plötsligt börja hänga på.

Ett barn som bara säger "Vill inte"

Välkomen hem till familjen Mongo!!!!

 

Om någon känner sig manad får den gära komma hit på en kopp eftermiddags kaffe.

Bullar har jag dock inga hemma,då vill inte-ätit upp dom.

Finns heller inga kakor,då vill inte-Ätiti upp dom.

 

Crap!

Tack och hej!

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards