Alla inlägg den 13 juni 2022

Av Måna - 13 juni 2022 10:45

Vi tog oss äntligen iväg.
Resan var ganska seg igår.Kom hällregn titt som tätt och blåste storm.
Vi kom även iväg sent hemifrån-så var inte nere här förns kl 18:30.

Wilda växte mig tidigt imorse.Så var ute med henne och sen somnade vi om igen.
Tror inte jag rört mig på hela natten.Sovit som en stock och somnade om som en stock!
Vaknade vid nio av att syrran ringde?

Ungarna trynar fortfarande och jag tar det bara lugnt.
Är trött. Hela jag är trött.
Tror att avsaknaden på alla måsten här nere får en att koppla av till 100%

Jag ska gå med trimmern.
Jag ska klippa gräset.
Jag ska frosta av kylskåpet.
Jag har hela dagen på mig.Jag har hela dagen på mig imorgon oxå.

Har inte bestämt när vi ska åka hem.
Hoppas att jag kan hålla kvar ungarna ända till torsdag.
Jag behöver det nu.
Behöver känslan av inga krav,inga vardags måsten.
Bara vara här.

Solen skiner men det blåser ganska mycket.Hoppas att det lugnar sig.Det drar in kallt från havet.
Kan förvisso sitta bakom husvagnen-där blir det lite lä.

Tråkigt att affären är stängd.
Men jag har med mig det vi behöver.Krisar det efter något får jag åka till brofästet och handla på Coop.

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards