Alla inlägg den 27 juni 2022

Av Måna - 27 juni 2022 16:09

Hemma igen.
Det hade varit bra jäkla gött att legat och plaskat i havet även idag.
Men S vill hem och jobba.
Jag hade en fundering på att kasta in han i mams och papis bil och åka hem en annan dag i veckan.
Men Elsa började löpa och naturligtvis hade jag inte med några tikskydd med mig ned. I början är det ju lugnt?blir värre efter någon dag? men ett jäkla passande på henne så att hon inte hoppar upp i någon säng-vilket hon helst av allt vill göra.
Och vi har ju dom andra djuren hemma oxå att ta hand om?

Som varmast var det utanför boxholm?temperaturen visade 37 grader!!!! Det är sjukt.Allt jag tänkte på var:måtte man inte få något fel på bilen i värmen!!!
Vad sjutton tar man sig till då?!

Att städa av och packa ihop imorse gick fort.När vi väl var klara att åka rann det om hela kroppen.
Tycker det är så oskönt att köra i klänning,så vill alltid ha ett par byxor/tights på mig.
Det var vidrigt den lilla stunden som jag bytt om till det.

Känns alltid lite trist att komma hem.Men förhoppningsvis bara nio dagar-sen åker jag igen.Kanske bara åtta dagar till å med?!
Det beror lite granna på när dom kommer och hämtar djur.Han anmält EJ torsdagen och fredagen v.27
Men dom kan verkligen inte läsa på det där stället!!!
Det är sen gammalt?!

Nu har jag tagit en lång kall dusch.Får se om jag packar upp idag-eller om jag tar det imorgon?!
Vill helst röra sig så lite som möjligt just nu i värmen?!
Äta mat känns inte heller lockande?inte alls!

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards