Alla inlägg den 18 juni 2022

Av Måna - 18 juni 2022 13:37

Hemma igen.

Lämnat Öland för denna gång,men snart ned igen.

Midsommar firas alltid nere i husvagnen. Även om vi inte är delaktiga i dansen runt stången- blir det god mat och trevligt sällskap.

Ska bara få S till att vi åker ned på onsdag istället för torsdag.

Hade tänkt att jag skulle slippa handla här hemma för att ta med maten ned. Åker ju hela familjen i min bil och ungarna blir lite smått irriterade att ha kylboxen surrandes mellan dom i 36 mil.

 

Idag har jag jobbat med djuren. Det var tre månader sist. Jisses vad svettig jag vart. Nästan så att jag glömt bort hur man gjorde. Hör och häpna så följde L med ut och jobbade. Det har inte hänt på flera år!!! Jag är imponerad,väldigt imponerad!

Det gick bra och det tog inte så lång tid heller.

Sen har det blivit lite pappers jobb och tidrapporteringar.

 

Hade tänkt att jag skulle dammsuga idag. Men jag skiter i det. Det kommer flera dagar ohc just idag har jag verkligen ingen lust.

Får se vad jag hittar på istället.

S byter däck på min bil och L betesputsar hästarnas hage.

J ska göra rent till sin hamster... får se när han får tummen ur att göra det bara.

Kanske blir en bra dag. Hoppas på det.

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards